FANDOM

Teaser Poster

Spider-Man 4 to anulowany film który miał mieć premierę 6 Maja 2011 r,lecz Sony zdecydowało o Reboocie serii

FabułaEdytuj

RebootEdytuj

Sony postanowiło zrobić od nowa filmy o Spider-Manie który będzie miał premierę w 2012 r,Spider-Man 4 nie powstał dlatego że Sam Raimi i Sony nie mogli się dogadać co do przeciwnika,Raimi chciał aby wrogiem był Vulture a Sony chciało dwóch przeciwników.

Obsada PotwierdzonaEdytuj

Obsada NiepotwierdzonaEdytuj

Venom?Edytuj

  • Przez długi okres po premierze Spider-Man 3, chodziły plotki jakoby Venom nie umarł, fani dawali scenkę śmierci Venoma w spowolnionym tempie, widać że Venom ucieka gdzieś z ognia, a Eddie umiera gdyż podczas wybuchu widać jego szkielet, i można przedstawić drugą bardziej możliwą wersje, Dr. Curt Connors posiada malutką próbkę Venoma, nie zostało pokazane że Dr.Connors oddał ją Peterowi, więc można przyjąć że Venom mógł powrócić w anulowanej czwartej części lecz nic na to nie wskazywało.

Nowa TrylogiaEdytuj

Z wywiadów i wypowiedzi reżysera Sama Raimi wynika że od Spider-Mana 4 miała powstać nowa trylogia czyli mogło powstać jeszcze Spider-Man 5 i Spider-Man 6, dowodem na to jest to że zanim anulowano czwartą część James Vanderbilit został zaangażowany do napisania części 4,5 i 6.

PrzekazEdytuj

Film miał być lepszy od Spider-Mana 3 gdyż podobno Sam Raimi przy robieniu 4-ki miał mieć wiele swobody i chciał wprowadzić tych wrogów którzy mieli pojawić się w trzeciej części, czyli Vulture i Vulturess, chociaż w SM3 Raimi chciał dać Vulture'a i Sandmana, powrót Sandmana był bardzo możliwy gdyż przeszedł na stronę Spider-Mana.

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo to Lizard miał być przeciwnikiem.
  • Co dziwne Felicia Hardy która w oryginale jest Black Cat w scenariuszu filmu została zmieniona w Vulturess ponieważ miała być córką Toomes'a aka Vulture'a.
  • Prawdopodobnie Thomas Haden Church miał powrócić do roli Sandmana pomagając Spider-Manowi.
  • Co dziwne Anne Hathaway miała zagrać postać podobną do Black Cat, po anulowaniu filmu, w 2012 wystąpi jako Catwoman w The Dark Knight Rises
  • Podejrzewało się że postać którą grał Michael Papajohn mogła przemienić się w jednego z wrogów Spider-Mana, obstawiano: Carnage'a i Mysterio.
  • Peter i Mary Jane mieli mieć dziecko.
  • Z niedawno opublikowanych storyboardów, wynika że Peter miał zostać wyrzucony z mieszkania.
  • Reżyser chciał wskrzesić Harrego Osborna.
  • Fani podejrzewali że Spider-Man może ponownie mieć na sobie kostiu Venoma.
  • Mówiono że Eddie Brock mógł powrócić.
  • Ponoć Willem Dafoe miał powrócić jako Norman Osborn. Dziwne jest to w jaki sposób miałby się ukazać, podejrzewano że mógł mieć taki sam udział jak w SM 2 i SM 3.
  • Stawiano że Bruce Campbell odegra role Mysterio.
  • Adrian Toomes miał być nowym szefem Daily Bugle.
  • Plotki mówiły że Ciocia May miała być ciężko chora.
  • Po części historia Spider-Mana 4, ma być wykorzystana w fan-filmie The Amazing Spider-Man Rises (Fan-Film)]] (opieranie na informacjach, streszczeniu fabuły, storyboardów itp).
  • J.Jonah Jameson miał prowadzić cichą wojne ze Spider-Manem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki