FANDOM

Wielka siła to wielka odpowiedzialność - Ben Parker

Spider-Man (Andrew Garfield)
Spider-Manreboot.jpg
Alias(es) Peter Parker
Appeared in The Amazing Spider-Man
The Amazing Spider-Man 2
The Amazing Spider-Man 3
Actor Andrew Garfield

Spider-Man (Peter Parker), nastolatek ugryziony przez radioaktywanego pająka.

HistoriaEdytuj

Peter Parker został sierotą w wieku 6 lat, oboje rodzice zginęli w katastrofie lotniczej. Zaopiekowało się nim stryjostwo May i Ben Parkerowie. Nieśmiałość Petera i jego zainteresowanie nauką uczyniły z niego samotnika. Podczas pokazu sposobu obchodzenia się z odpadami z laboratorium atomowego, Pająk dostał się w pole akceleratora cząstek i został napromieniowany. Następnie ukąsił Petera w rękę i zginął. Początkowo chłopak używał swoich zdolności do zarabiania pieniędzy w programie telewizyjnym, walcząc w przebraniu pod pseudonimem "Niesamowity Człowiek-Pająk" (The Amazing Spider-Man). Pewnego razu zobaczył jak strażnik w budynku telewizji goni złodzieja; mógł go złapać bez problemu, lecz uznał, że to nie należy do jego obowiązków. Kilka dni później ten sam złodziej włamał się do jego domu i zabił stryja Bena. Tym razem Peter nie odpuścił i złapał mordercę. Poznał w nim włamywacza z telewizji. Wtedy zrozumiał, że wielka moc niesie ze sobą wielką odpowiedzialność i przysiągł sobie od tej pory walczyć w obronie sprawiedliwości. UPDATE: NIE JEST TO HISTORIA OFICJALNA GDYŻ NIE JEST DO KOŃCA ZNANA!!

KostiumEdytuj

Spider-Man zdobył tylko moce pająka lecz Parker zbudował wyrzutnie sieci. Kostium ma czerwono- niebieską barwę.

DziewczynaEdytuj

Dziewczyną Parkera będzie Gwen Stacy, nie jak w poprzedniej częśći była to Mary Jane

CiekawostkiEdytuj

  • Andrew Garfield wygrał rolę przedzierająć się przez takich aktorów jak: Aaron Johnson, Frank Dillane
  • Pierwszymi wrogami Pająka będą Proto Goblin i The Lizard

SprzymierzeńcyEdytuj

WrogowieEdytuj

FilmyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki