FANDOM

Iron Man 3
The Avengersnewn.jpg
Director: Shane Black
Expected Release: 2013
More Information
Expected Credits Rumors
Merchandise Characters

Iron Man 3 to planowany trzeci film Marvela z serii Iron Man,wrogiem będzie Mandaryn.Wiadomo że film powstanie dopiero w 2013 czyli rok po premierze The Avengers. Wiadomo że Jon Favreau nie będzie reżyserem filmu, a zastąpi go Shane Black.

Prawdopodobna fabułaEdytuj

Tony Stark po wydarzeniach z Iron Mana 2 zmienia swoje życie. Należy do The Avengers, ale popada także w alkoholizm. Stark, pijąc, nie zdaje sobie sprawy, że świat potrzebuje Iron Mana. Zjawia się Raza, który przybiera nowe imię - Mandarin. Nosi dziesięć pierścieni (tak jak kiedyś nazywała się jego drużyna). Mandarin chce zemścić się na Starku za to, co zrobił mu Obadiach Stane (dawny Iron Monger). Czy Mandarin zostanie pokonany? Oczywiście nie przestanie tworzyć nowej zbroi. Z Peper układać mu się na początku dobrze nie będzie.

Obsada PotwierdzonaEdytuj

NanobotyEdytuj

Historia Iron Mana 3, będzie się opierać na serii Extremis, w której to role odgrywają również Nanoboty, więc jeżeli naprawde scenariusz Iron Mana 3 bedzie bazował na seriii Extremis, to udział Nanobotów jest wtedy pewny.

Występy innych bohaterówEdytuj

Z tego co wynika można uznać że nie zobaczymy żadnych innych członków The Avengers, a Iron Man będzie zajmował się bandytami, tak jak robił to Spider-Man.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki