FANDOM

Venom (Topher Grace)
Venom
Alias(es) Eddie Brock
Appeared in Spider-Man 3
Venom
Actor Topher Grace

Venom – Jest jednym z największych i najgroźniejszych przeciwników Spider-Mana.

HistoriaEdytuj

Znajomy Gwen Stacy i ambitny fotograf ubiegający się o etat fotoreportera Daily Bugle, co staje się przyczyną jego rywalizacji z Parkerem. Jest gotów zrobić wszystko, by otrzymać upragnioną posadę. Pomaga córce kapitana policji, Gwen Stacy w karierze modelki. Podkochuje się w niej, choć wyolbrzymia jej uczucie do siebie, nazywając ją swoją dziewczyną i narzeczoną. Podstępem zdobywa pracę u Jamesona. Gdy Peter demaskuje jego fałszertwo, Brock zostaje wylany z pracy, a jego kariera zostaje na zawsze przekreślona. Od tej pory zaczyna nienawidzić Petera. Jego nienawiść wzrasta jeszcze bardziej, gdy zauważa Parkera w towarzystwie Gwen. Poniżonemu i rozżalonemu Eddiemu pozostaje już tylko modlitwa w kościele, gdzie prosi Boga o śmierć swojego rywala. Przypadek sprawia, że Brock poznaje sekret Parkera i wchodzi w kontakt z czarnym kostiumem, który przemienia go w Venoma.

PojawienieEdytuj

AppearancesEdytuj

Prawdopodobne pojawienieEdytuj

  • Przez długi okres po premierze Spider-Man 3, chodziły plotki jakoby Venom nie umarł, fani dawali scenkę śmierci Venoma w spowolnionym tempie, widać że Venom ucieka gdzieś z ognia, a Eddie umiera gdyż podczas wybuchu widać jego szkielet, i można przedstawić drugą bardziej możliwą wersje, Dr. Curt Connors posiada malutką próbke Venoma, nie zostało pokazane że Dr.Connors oddał ją Peterowi, więc można przyjąć że Venom mógł powrócić w anulowanej czwartej części lecz nic na to nie wskazywało.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki